U ime našeg klijenta, kompanije Sika Srbija, u potrazi smo za odgovornim i predanim profesionalcima, zainteresovanim za rad u dinamičnom okruženju, koje pozivamo da se prijave za poziciju:

Referent interne podrške prodaje / Customer service officer

Belgrade

Opis posla

  • Svakodnevna komunikacija sa kupcima i pružanje podrške prodajnom sektoru
  • Izrada i knjiženje prodajnih naloga
  • Organizacija transporta i isporuka robe
  • Izrada ponuda, predračuna i slanje tehničke dokumentacije kupcima
  • Vođenje propisanih evidencija u skladu sa zakonom i drugim pratećim propisima
  • Vođenje arhive dokumentacije, koja se odnosi na robu
  • Korespodencija sa špediterima u zemlji i inostranstvu i organizacija izvoznog carinjenja

Zahtevi posla

  • Viša ili visoka stručna sprema (poželjno ekonomskog, saobraćajnog ili usmerenja organizacionih nauka)
  • Poželjno je radno iskustvo na istom ili sličnom poslu
  • Odlično znanje engleskog jezika
  • Napredni nivo korišćenja računara i MS Office paketa
  • Analitičnost, samostalnost u radu uz izraženu komunikativnost
  • Preuzimanje inicijative u radu i kretivnost u rešavanju novih izazova
  • Temeljan i predan pristup poslu
  • Sklonost ka timskom radu, uz spremnost za rad pod pritiskom i poštovanje rokova

Garantujemo potpunu diskreciju tokom celog procesa i pozivamo Vas da prosledite Vaš CV na engleskom i na jeziku za koji se prijavljujete, prateći proceduru slanja biografije.

Poštujući sve kandidate koji su poslali svoje podatke, bićemo u mogućnosti da kontaktiramo samo užu listu kandidata.

Rok za konkurisanje: 15.08.2019.

KonkuriŠite!

Ime
Prezime
E-mail
Otpremite CV * pdf ili word
Napomena
Prihvatam uslove korišćenja